30 Kasım 2011

Hatırlar mısın sabifest, bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı

Türk filmlerinde ki "gururlu ama mağrur" kadın rolünü 2 kez oynadım hayatta.
Alkışlar eşliğinde indim sahneden. İkisini de aynı adam için oynadım, onun için attım acı kahkahalarımı.
İlkinde sürtük sevgilisinin fotoğrafını göstermişti bana. Yavşak sırıtışıyla “ehehe güzel dimi?” diye sordu utanmadan. Bendeki de nasıl bir rahatlıksa “ahh çok güzel daim olur umarım” diyordum. Ama içimde fırtınalar kopuyor   “İnşallah en kısa zamanda aldatıp terk eder seni, kafanda kalan iki saç telide o vakit dökülür. Bir gecede sakalların ağarır inşallah..!” diye hayıflanıyordum.
İkinci kahkahamı evlendiğini öğrendiğim zaman attım. Ettiğim beddualar bi cacığa yaramamış olmasına mı, adam dünyada başka kadın kalmamış gibi gitmiş o sürtükle evlenmiş ona mı üzüleyim bilemedim.
Ergenliğimin en güzel zamanlarının içine ettim. Salyalarımı akıta akıta peşinde dolandım. Kapısına elmalı pastalar, börekler taşıdım. "Otur, kalk, ölü taklidi yap, yakala kızım" a kadar bütün eğitimimi aldım. Sadık köpeği haline geldim. Depresyona girdim, günlerce yolunu bekledim. Gel gör ki o vuslat anına imzamı atamadım.  Aşık olunan kişi her platoniğin katilidir bir yerde ve her platonik aşk kansız ölümlerle biter…

Yapmamanız gerekenler..!
 
1)      Ölüm orucu
Restoranın içinde oturup yemek yemek ile vitrinin önünde durup yemek yiyenleri izlemek arasındaki farkın kalpten yemiş olanıdır platonik aşk. Siz açlıktan iğne ipliğe dönerken, o ne var ne yok yemiş iyice semirmiştir. Sizin verdiğiniz kilolar ona vahiy olarak geri dönmüştür. Yiyin!

2)      Uykusuzluk

Boşa çabalamayın düşlerine girebilmek için, yaptığınız hiçbir totem işe yaramayacak. Size onu düşünmeyin demiyorum hobi olarak yine düşünün..! Ama onun kıçında bitler pireler horon teperken siz halkalı gözlerle bakmayın dünyaya. Uyuyun!

3)      Zaman bükücülüğü

Günlük hayatın akışını durdurup, yaşama sevincinizi kaybetmeyin. Sabit bir noktaya odaklanıp dünyanızı karartmayın. Siz onu tekrar göreceğiniz zamanın dakikalarını hesaplarken, o sağlıklı yaşam palavrasıyla feng-shui ‘lerde manita yapma peşinde. Yaşayın!

Yapmanız gerekenler..!

Güçlü olun, giyinin kuşanın atın kendinizi sokağa. Sizi fark etmediği için neler kaybettiğini hatırlatın ona..! Hiç inandırıcı olmadı demi? Siz en iyisi;
Platoniğin parmaklarının tavuk makasıyla kesin. Kesin ki o elleri bir daha kimsenin ellerine dokunmasın! Kerpetenle dilini kökünden koparın. Koparın ki bir daha ağzından kimseye aşk dolu, güzel sözler çıkmasın. Ya da sadece sandalyeye bağlayıp Ajdar ve Yılmaz Morgül ‘de izletebilirsiniz. Tercih size kalmış. Bunlar mevzubahis platonik aşkın bitmesindeki tedavi yöntemlerinden sadece birkaçıdır. Devamı için mail adresimiz mevcuttur saygılar…

Bitti 


coko_prenses_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder