13 Nisan 2012

Bunları Biliyor musunuz?
Beklemekte olduğun şey, ancak onu beklemeyi unuttuğunda gerçekleşir. Bu evrenin 'sen bakarken soyunamıyorum' deme şeklidir. Peki sen ısrarla röntgenciliğe devam edip soyunan bir evrene bakarsan neler olabileceğini biliyor musun?
İnsan vücudunun 4'de 3'ü su değil sümüktür efenim. Özellikle de şu bi sıcak bi soğuk  günlerde... Sümük senin değildir artık! Sen sümüğe ait olmuşsundur..! Böyle durumlarda kimimiz peçete kullanırken kimi insanlarda işaret parmağını kullanmayı tercih eder. Şimdi diyeceksiniz 'ne insanı hayvandır o hayvan' ama hayvan değildir. Ben hayvan olanları şu şekilde sınıflandırıyorum;
Diğer insanların yanında burnunu karıştıranlar. Bunlar 'ne sihirdir ne keramet, el çabukluğudur marifet' mantığıyla kimsenin kendini görmediğini sanarak burma parmaklarla işlerini halledip, alınanan maddeyi iki parmak arasındayuvarlayıp, işaret parmağı yardımıyla ivme kazandırırlar.
Günlerden pazartesi, mikail yine sevgilisinden ayrılmış çılgınlar gibi yağmur yağdırıyor. Bense otobüs durağında saatimle kesişiyorum. Birden onu gördüm! Burma parmaklar iş başında! O işini gizliden gizliye halletmeye çabalarken bende adamın bir sonraki dokunacağı yerleri hesap etmek için gizlice onu takip ediyorum. Otobüs geldi, binmesi için ona yol verdim. Ne olduysa ben adımımı ilk basamağa attığımda oldu. Yağmur yüzünden ayağım kaydı. Basamaktan tepe taklak düşüyordum ki parlak bir ışık huzmesi içinden bir el uzandı. O an zaman durdu. İki seçeneğim vardı; ya düşüp çanağı kıracaktım ya da dakikalardır röntgencilik yaptığım burma parmakları tutacaktım. O ele öyle bir yapıştım ki adamın burnunu ben karıştırmış kadar oldum! Günlerdir kendime gelemedim. Bir daha burnunu karıştıranları takip edersem daha beter olayım.
Ayrıca, bu anlattıklarımı lütfen benim değil bi arkadaşımın arkadaşının başına gelmiş farzedelim. xoxo a.e.o.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder