18 Aralık 2011

indirim Çin'de bile olsa gidiniz!


Bu sabah gardırobumu açtım ve kendimi inanılmaz bi arbedenin içinde buldum. Kabus gibi! Kırmızı bluzuma bakıyorum beni kilolu gösterdiği için lanet okuyorum. Ne zaman aldığımı hatırlamadığım siyah kazağıma bakıyorum o kadar nine işi ki naftalin kokuyor mu diye koklama ihtiyacı hissediyorum. Kolalanmış el oyası gibi duran yeni yıkanmış kotumsa işkence edicekmiş gibi sırıtıyor pislik pislik. Dakikalarca aklımda tüm kombinasyonları yapıyorum amaa tım tıııım acı son! Giyecek hiçbir şeyim yok!  Daha önceki günlerde ne giydiğimi sorgulayan beynimi ise “pislik gibi giydirmişsin beni adi!” diye suçluyorum bi taraftan. Yüz verdikçe tepeme çıktı o da. Adam gibi karşıma inse oracıkta bütün kıvrımlarına tek tek hesabını soracaktım. Neyse o da benim parçam dedim, bastım bağrıma ve sırf beynimin ayıplarını örtmek için alışveriş yapmaya karar verdim. Hemen evden çıktım, alışveriş merkezine gittim. Tam alışverişime dalmışken gözüme bi adam takıldı sadece kazağa bakıp, fiyatını sorup, satın alan! Adam resmen alışverişi neden yaptığımı unutturan şuursuzlukta bıraktı beni. O an beynimdeki nöronların tek tek yandığını hissettim. Yaptığım alışverişin mantığını aramaya koyuldum. Kendimi ikna etmeliydim ki gönlüm ve içimdeki kadın ruhu rahat edebilsin..

Her şey Türkiye için mantığı: Bizim için kıyafet en fazla 2 kez giyilmek içindir. Ondan sonra onu yıkayıp ütülemek için harcayacağımız elektrik parasını yeni kıyafetlere harcayalım ki ekonomimiz düzlüğe çıksın.
Allah israf edenleri sevmez mantığı: Sırf bazı kıyafetlerimiz değerlensin, ziyan olmasın diye alışveriş yapılmalı bazen. Çok seviyorum bizi. Mesela pembe ojemize uygun ceketimiz yoktur bazen ya da siyah küpelerimize uygun saat, etek, bluz ve yüzük almalıyız ki küpelerimizi değerlendirebilelim.
İndirim günlerinin hakkını veremezsem çarpılırım mantığı: Hızlı ve çevik olunması gereken zamanlar. Rengi, şekli şemali önemsenmeden 200 tl’den 50 tl’ye düşen ürün zaten 150 liralık indirimi için alınır. Yoksa nasıl kalkınıcak bu ülke alla allaa.
Refresh mantığı: Moda bu. Her gün değişiyor haliyle. Takipte kal, evde kalma!
Bir gün kullanırım mantığı: İleride mutlaka o kıyafetin giyilebileceği bi davete, düğüne, toplantıya vs. mutlaka gidicez alalım ki ilerde rahat edelim.
Güven testi mantığı: Kredi kartımızın limitini önceki ay arttırmış olmamız gerek bu mantık için. Sonraki ay borcunu ödeyip te alışveriş yapmak suretiyle limitlerini zorlarız ki bakalım banka güvenilir mi, sözünde duruyor mu?
Finish him mantığı: Terkedildiğimizde o haini göreceğimiz gün için yapılan alışveriş mantığı.

Amaaan ya da hepsini kenara bırakalım asıl mantık, paramız varsa harcanmalı, beğendiğimiz kıyafet varsa satın alınmalı, indirim varsa çılgın gibi alışveriş yapılmalı. Bizi seviyorum :*

(Bu arada Mangoda %50 indirim var! Öperim.)


sabifest

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder