2 Şubat 2012

* Karlar Düşer, Düşer Düşer Ağlarım *

Çocukken, yıllar sonra "karlar düşer, düşer düşer ağlarım" şarkısıyla yine ağlamaklı olacağımı biri söyleseydi bırakırdım orada her şeyi, gerekirse tasolarımı satar taşınırdım güneye... Ne bileyim belkide  pokemon olur atlardım balkondan, gargamel'in yancısı olur, dalton kardeşlerin 5.si olurdum ama yapardım bir şeyler işte. .!

Hayat hep tekerrürden ibaret gibi... Çocukkende aynı sevdalar büyüyüncede aynı. Bu şarkı beni niye bu kadar hüzünlendirir, kar yağarken ve üstelik saat tam da 00:00 'ı gösterirken... Küçücük şeylerden umut arıyor kalbimiz. İşte saat 00:00 sevdiğim beni düşünüyordan tutta, sigaramın dumanı  halka oldu, onu düşünürken telefonuma mesaj geldi oda beni seviyor... Gelen mesaj turkcell'den fatura mesajıydı ama olsun eminim beni düşünüyor... Hepsi avuntum olsun ama yeterki sevdiğim beni düşünsün...

Yine yüzümü yapıştırdım cama, çocukluğumda yaptığım gibi bir umutla hoohlayıp çizdim kalbimi... Karlar düştü ben ağladım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder